PKP Day 27 | Apa Khabar Semua ?

Monday, April 13, 2020
Alhamdulillah dah nak masuk sebulan dah kita dalam tempoh PKP. Untuk kebaikan bersama takpelah ye. Kita sama-sama tabah dan berdoa agar semuanya baik-baik saja dan kembali pulih seperti biasa.

Harini Kak Feni dapat selesaikan order untuk customer Kak Feni yang memang selalu repeat order produk Shaklee. Musim ni memang orang amat menjaga kesihatan dan kebersihan diri. Selain menjaga kebersihan diri pengambilan suplemen yang betul juga boleh membantu meningkatkan kualiti kesihatan kita.


Baru je selesai buat order Ostematrix dan Alfalfa Shaklee. Ostematrix ni untuk masalah kebas-kebas kaki dan Alfalfa untuk masalah resdung yang kritikal. Nak tidur malam pun tak selesa. Bangun pagi pulak asyik bersin dan mata pun berair.

Nak tahu lanjut pasal Kebaikan Ostematrix boleh klik sini. Untuk tahu Kebaikan Alfalfa Shaklee boleh Klik Sini

Harini Kak Feni masak nasi goreng je untuk makan tengahari dan mee goreng untuk makan malam. Nasib malam ni mee goreng pedasnya terlebih. Anak-anak tak boleh makan. Makanya ummi kena buat menu lain untuk anak-anak. Buatlah roti salut telur 4 keping untuk diorang. Abang Aus 2 keping dan Adik Rayyan 2 keping. Cukuplah makan malam kami.

Mee goreng ni husband Kak feni yang request nak makan. Semalam balik kerja dia singgah beli barang yang telah disenaraikan oleh Kak Feni. Alhamdulillah ada semua lengkap apa yang Kak Feni senaraikan. Jadi petang tadi Kak Feni pun mulakan proses memasak mee goreng. Haha mee goreng je pun tapi dia punya riuh sekampung. Maklumlak musim PKP ni tiba-tiba jadi terer memasak.

Dah siap masak tiba-tiba husband wasap cakap kena hantar pekerja ke Sepang. Balik mungkin lewat. Hurmm takpelah nak buat macam mana kan dah kerja. Nasib masih ada kerja. Huhuhu





No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.