BASIC H MEMUDAHKAN KERJA HARIAN IBU

Saturday, August 26, 2017
Sekarang ni kalau boleh nak dapatkan satu produk yang bagus dan multifunction. Boleh buat cuci pinggan mangkuk dan juga boleh buiat cuci satu rumah.

Sejak kenal Basic H ni memang dah jatuh cinta dengan produk ni. Mula beli sebab nak buat cuci botol susu anak je. Tau saja la bila botol susu ni memang mudah melekat sisa-sisa susu kat puting botol susu tu. Bila rendam dengan Basic H memang mudah hilang. Macam peluntur kain tu. Takut nak guna peluntur kain sebab risau dengan bahan dalam peluntur memang tak sesuai untuk botol susu anak.

Basic H Shaklee memang dibuktikan bebas bahan kimia bahaya dan selamat untuk digunakan.

  • Tidak toksik
  • Tiada gas beracun
  • Tiada bahan kimia berbahaya
  • Tanpa pewangi
  • Lembut pada tangan anda
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin
Selain untuk mencuci botol susu anak, Feni suka guna Basic H untuk mencuci lantai. Hanya titiskan beberapa titisan Basic H ke dalam sebaldi air kemudian sedia untuk mengemop lantai. Bila dah siap mop lantai dengan Basic H, bau wangi je. Lalat pun tak sudi nak singgah. Sesuai untuk buat lap meja makan juga.


Basic H juga boleh dicampurkan dengan air remdaman sayur-sayuran untuk mencuci kotoran pada sayur. Ia juga membuatkan sayur kekal segar dan lambat rosak.


Kasut sekolah yang susah nak cuci tu pun sesuai sangat guna Basic H supaya kembali putih bersih. Rendam je dulu kasut yang kotor hitam itu dengan beberapa titisan Basic H kemudian gosok perlahan-lahan, Tak perlu tonyoh kuat-kuat sampai badan  pun cepat penat. Hihihi.


Sekiranya anda berminat untuk mencuba Basic H Shaklee bolehlah menghubungi Feni melalui salah satu medium di bawah :-


Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com







No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.