FEELING MACAM MODEL GITEWW

Friday, August 18, 2017




Bila tengok balik gambar-gambar ni rasa nak tergelak pun ada. Konon-konon wanita Melayu terakhir gitew. Pinjam munge hadiah birthday Kak Diana untuk ambik gambar. Hihi.

Maklum sajalah kami tak pernah dapat bunga. Dapat ambik gambo dengan bunga pinjam pun dah jadi la. 

Hari ni birthday Kak Diana. Di mintak cuti. Jadi kitorang pun sambutlah birthday dia awal semalam. Surprise gitu. Beli kek dan Mr. Jeffry belanja makan Mc D. Alhamdulillah rezeki yang melimpah ruah. Tengkiu bos !

Kek untuk Kak Diana

Happy Birthday kak, semoga panjang umur, murah rezeki dan diberkati Allah selalu. 


Bila pagi bos tanya u ols nak makan apa hari ni. Aku dengan tersipu malu jawab malu laaa. Tapi cakap juga kalau kami nak order Mc D boleh dak sambil tutup muka dengan a4. Mr. Jeffry cakap go ahead ! Walaweh sengeh laa.


Tengoklah wajah-wajah ceria bila dapat makan free. Hahaha kenyang masa ni. Alhamdulillah.


Kawan satu opis sejak hampir 5 tahun ni. Kawan suka dan duka. Kadang-kadang buat gaduh. Sorry ya kak. hihi


Berphoto dengan Mr. James sebagai kenangan. 


Ini kisah hari ni. Bila hubby hantar munge melalui delivery. Kesian tengok bini asyik posing dengan bunga orang je. Hahaha jadi hari ni dia belanja bunga. Tengkiu la sayam. 












No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.