KEBAIKAN OMEGA GUARD UNTUK KANAK-KANAK

Tuesday, September 12, 2017
Kanak-kanak sangat digalakkan untuk mengamalkan Omega Guard untuk membantu perkembangan iQ mereka. Minyak ikan terbaik dunia yang dihasilkan daripada ikan laut air sejuk di perairan Jepun. Ia dihasilkan bukan daripada minyak ikan. Omega Guard Shaklee adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak ikan.


KEBAIKAN OMEGA GUARD UNTUK KANAK-KANAK


✿ Membantu perkembangan otak. Kajian menunjukkan kanak-kanak yang mula mengambil Omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih fokus.

✿ Mengatasi masalah mengantuk dan hilang tumpuan ketika belajar. 

✿ Lebih fokus dalam pelajaran. Dengan pengambilan Omega 3 juga kanak-kanak lebih cergas dan aktif serta membantu meningkatkan fokus kanak-kanak semasa belajar.

✿ Membantu dalam mengatasi masalah asma. Omega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jadi ianya amat berkesan untuk mengurangkan serangan asma pada kanak-kanak dan mengurangkan penggunaan inhaler.

✿ Membantu dalam mengatasi masalah ekzema. Membantu merawat penyakit eczema dari dalam, kebiasaannya kita amalkan alternatif untuk sapu ubat/krim dari luar sahaja tapi tak lama kemudian akan muncul semula, dengan pengambilan omega 3 dapat elakkan masalah eczema untuk timbul semula.

✿ Meningkatkan sistem imunisasi kanak-kanak. Membantu dalam mempercepatkan proses penyembuhan selsema dan batuk. Mengambil omega ketika selsema dan batuk membantu memberi kesan positif untuk cepat baik.

TESTIMONI OMEGA GUARD UNTUK PERKEMBANGAN KANAK-KANAK

TESTIMONI 1 - MENINGKATKAN FUNGSI MEMORI


TESTIMONI 2 - MENGUATKAN DAYA INGATAN



TESTIMONI 3 - PERKEMBANGAN MINDA



 TESTIMONI 4 - MENGUATKAN SISTEM IMUN



Banyak manfaat Omega Guard ini. Bukan sahaja untuk kanak-kanak malah dewasa pun sangat digalakkan mengamalkan Omega secara konsisten untuk membantu dalam meningkatkan tahap kesihatan.


Berminat untuk mendapatkan Omega Guard dan produk-produk Shaklee yang lain bolehlah menghubungi Feni.

Safeni Feni
SID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp:+601115672780
Email: feni8683@gmail.com


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.