PRODUK UNTUK MENGECILKAN PORI-PORI WAJAH

Friday, September 15, 2017
Masalah pori-pori wajah yang besar sangat mencacatkan penampilan. Penggunaan produk untuk mengecilkan pori-pori wajah membantu dalam menangani masalah ini.

Antara punca liang pori-pori besar :

* Terdedah kepada matahari secara berlebihan
* Merokok
* Penuaan
* Genetik
* Mengamalkan diet yang tidak sihat dan pengambilan gula berlebihan
* Perubahan hormon akibat menopaus dan semasa hamil

Mak Jemah dulu pun sama. Masalah pori besar sejak zaman remaja lagi. Macam-macam produk Mak Jemah cuba untuk mengatasi masalah pori besar ni. Stress tau bila orang dok ushar pelik je muka ni.

Kadang-kadang terpaksa pakai mekap tebal-tebal sikit kat muka ni supaya dapat tutup sikit pori yang besar tu. Tepek foundation banyak-banyak sikit. Tapi masalahnya bila tepek pondesen ni nak solat tersangatlah leceh. Nak kena cuci dengan mekap remover dulu. Kalau tak tak sempurna wuduk itu.

Jadi Mak Jemah pun amik keputusan untuk cari produk kecilkan liang pori yang selamat digunakan. Antara produk Shaklee yang Mak Jemah amalkan untuk masalah pori yang besar ni ialah ESP, Vitamin C, Vitamin E, B-Complex, Vitalea, dan alfalfa.

Yang konsisten dan wajib ambik hari-hari ialah ESP, Vitamin C dan Vitamin E. 3 benda ni memang Mak Jemah takkan miss sebab kalau tak amalkan risau kulit jadi kusam dan tak cantik. Bila tak cantik ni tau lah mula lah nafsu nak beli itu ini banyak. Hihi bukan ke kos tu.


Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dan khidmat nasihat percuma bolehlah menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com








No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.