SUPLEMEN UNTUK KULIT YANG SIHAT DAN CANTIK

Monday, August 06, 2018

Untung kulit muka kamu dah cantik sejak dari azali lagi.
Mentang-mentang kulit kamu cantik, kamu bolehlah jual produk cantik. 
Itu adalah antara dialog yang selalu sangat Kak Feni dengar. Biasalah mulut orang kan. Bukan mulut tempayan yang boleh kita tutup dengan penutupnya.

Alhamdulillah memang Kak Feni sangat cerewet tentang kulit. Bila dah semakin meningkat umur ni memang semakin kena jaga diri. Maklumlah kolagen dalam badan semakin hari semakin merosot. Bukan taknak terima kekurangan diri tapi sekurang-kurangnya Kak Feni nak kelihatan muda walaupun dan berusia. 

Sekarang ni memang dah ramai yang celik dan terbuka tentang kesihatan dan kecantikan diri terutamanya wanita. Kak Feni memang suka benda-benda cantik ni. Paling best kalau dapat cantik luar dan sihat dalaman. Kira macam pakej jugak la kan.

Antara Suplemen yang Kak Feni amalkan untuk kulit ialah ESP, Vitamin C, Vitamin E, Alfalfa dan B-Complex.


Vitamin C memang best sangat bagi Kak Feni. Sebotol ada 180 biji. Kak Feni ambil 2 biji sehari jadi tahan sehingga 3 bulan. Kalau nak jimat boleh amalkan sebiji sehari. Kulit jadi lebih cantik dan lebih sihat. Nak tahu lebih lagi pasal vitamin C boleh tengok KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE.


ESP adalah serbuk soya Non-GMO yang sangat sedap. Memberikan rasa kenyang yang berpanjangan dan sesuai untuk yang nak diet atau jaga badan. Paling best ESP ni adalah sumber protin yang sangat baik untuk kulit. Ia juga penting untuk pembentukan otot. KEBAIKAN ESP UNTUK KULIT.



Masalah kulit kering selesai dengan Vitamin E. Ia sangat anti-oksidan dan membantu melembabkan kulit. Kak Feni suka amalkan vitamin E ni sebab ia bukan sahaja untuk kulit malah ianya antara suplemen yang membantu dalam menentang kanser. Maklum sajalah sekarang ni kan kita makan macam-macam yang boleh menyebabkan sistem imun kita lemah. Untuk masalah kulit memang Kak Feni akan suggest Vitamin E sebab ia memang sangat membantu dalam mencantikkan kulit. Lagi info tentang Vitamin E boleh rujuk KEBAIKAN VITAMIN E UNTUK CANTIK.


ALFALFA COMPLEX ni memang ajaib sebab ianya bukan sahaja dianggap jamu untuk wanita malah ianya juga membantu dalam masalah resdung. Bayangkan kalau kena resdung, memang merenyam hidung dan muka. Jerawat pulak akan mula tumbuh dengan bahagia di muka. Memang rasa down gila bila jerawat tumbuh di muka. Cara yang terbaik untuk melawan resdung ialah dengan menjaga pemakanan. Kalau makan makanan laut memang makin kuatlah resdung tu. Jadi amalkan Alfalfa Complex untuk membantu dalam proses detox untuk membantu dalam masalah resdung.



B-COMPLEX SHAKLEE sangat-sangat membantu dalam mencantikkan kulit. B-Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B-Complex untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna.

Untuk cantik kita perlu jaga makan, jaga kesihatan dan juga amalkan senaman. Senaman yang sesuai membantu dalam impian kita untuk memiliki kulit yang cantik. Pengambilan suplemen yang betul memberikan nutrisi terbaik untuk kulit. 

Dapatkan suplemen cantik dengan menghubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

atau

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.