5 Cara Mencerahkan Kulit Gelap Dan Kusam Secara Semulajadi

Tuesday, April 18, 2017


1. Ambil satu sudu jus buah timun dan satu sudu susu. Dicampurkan sebati dan dibuat masker untuk disapu di wajah. Masker ini sesuai untuk semua jenis kulit. Amalkan secara konsisten dan hasilnya kulit menjadi lebih cerah dan lebih segar.

2. Satu sudu jus lemon dan satu sudu jus tomato dicampurkan dan dilumurkan ke muka. Cara ini juga mampu mengatasi masalah pigmentasi kulit. Sesuai untuk kulit normal dan berminyak.

3. Buah tomato dan sesudu yougurt dicampurkan untuk dibuat masker. Sapu di muka sehingga kering kemudian dibilas dengan air bersih.

4. Buah timun dihancurkan halus dan dilumurkan dimuka mampu membuatkan muka jadi lebih segar. Cara ini juga mampu menjadikan kulit lebih licin dan lembab.

5. Cara mudah untuk mencerahkan kulit ialah dengan mengamalkan suplemen seperti Vitamin C dan ESP secara konsisten. Bukan sahaja sihat dan cantik malah satu badan boleh putih gebu.

Bonus tips untuk buat masker wajah dengan suplemen Vitamin C dan ESP.


Selamat mencuba !

Jangan lupa untuk dapatkan ESP dan Vitamin C hari ini.

Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.