Sakitnya Tuh Di Sini

Friday, April 28, 2017
Kepala ni asyik sakitnya dari semalam. Macam-macam ubat dah telan. Hari ni macam kalah je dengan sakit ni terpaksa juga telan panadol sebiji. Selang 3 jam sakit datang lagi. Buka laci tengok ada ubat tahan sakit. Telan pulak sebiji ubat tahan sakit. Tak tahulah kenapa hari ni.

Maybe hormon tak betul ni. Makan macam-macam sampai tak ingat dunia. Ni lah akibatnya.

Kalau jaga makan mesti tak jadi macam ni. Ni kes nak datang bulan la nih. Bulan lepas lancar je. Bulan ni banyak sangat kerja sampai stress. Ermm kalau nak kira pasal stress sampai bila-bila pun ada stress.

Mungkin agak banyak sikit kot stress bulan ni. Hahaha. Sabar jela.


Lepas rehat nak tido jap pasni. Rasa macam teruk bebenor nih. Huhuhu

No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.