PROMOSI RAMADHAN 2019

Tuesday, April 23, 2019


Masih belum terlambat untuk Kak Feni kongsikan tentang promosi 15 hari sempena nak sambut Ramdhan Al-Mubarak yang bakal tiba nanti. Twin pack Cinch Shake dan juga mealshake untuk anak-anak.

Semalam Kak Feni baru sudah order twin pack Cinch Shake perisa Chocolate. Untuk bekalan puasa katanya. Nak kekal bertenaga sepanjang hari.

Bagi yang ada masalah gastrik, elok amalkan cinch shake ni sebab ia membantu dalam mengurangkan rasa angin dalam badan.

CINCH SHAKE MIX

9 Manfaat Cinch Shake :


1. Indeks glisemik - 22, sesuai untuk penghidap kencing manis

2. Dengan cinch pro, campuran ekslusif protin dipertingkatkan dengan leucine - asid amino.

3. Powered by leucine untuk memelihara otot semasa kita menurunkan berat badan.

4. 24 gram protin setiap hidangan untuk membantu kita berasa puas dan kenyang.

5. Tinggi kandungan serat - 6gm serat setiap hidangan.

6. Glysemic yang rendah untuk mengekalkan tahap gula darah yang normal dan mengekalkan tenaga.

7. Memberikan 35% atau lebih nilai harian kepada 21 vitamin dan mineral penting.

8. Penggunaan soya bebas GMO.

9. Tiada perasa tiruan, warna dan pemanis.

Kita akan mendapat 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut apabila mengambil Cinch Shake (dicadangkan mengambil bersama dengan 1 sudu ESP) Ini penting kerana protein digunakan untuk membina otot, dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisma dan juga makanan. 

MEAL SHAKES SHAKLEE



Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan-bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. 

Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobin, lactofrrin, bacteriolysin dan sebagainya. Meal Shakes dihasilkan untuk semua golongan iaitu bayi, pelajar, kanak-kanak sedang membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. 

7 Manfaat Meal Shakes Shaklee :

1. Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

2. Membekalkan Nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun, dan lain-lain.

3. Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

4. Anti-oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, xink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

5. Mengembalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan chopper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kopleksi wajah atau kulit yang cantik.

6. Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

7. Kelazatan rasanya - minuman yang lazat diambil bersama fruktos semulajadi, pengambilan segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.



Sempena promosi hebat 15 hari ni bolehlah grab stok untuk bulan puasa ni. Belian 2 can setiap produk layak mendapat diskaun sebanyak 10%. Jadi untuk apa bayar lebih ?







Berminat bolehlah menghubungi Kak Feni seperti di bawah :-

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.