Adik Abang

Tuesday, September 20, 2016

Terapi minda bila balik rumah tengok anak-anak bersuka ria. Naik motor bromm sana bromm sini. Dengan kaki-kaki kita dia gilis dengan kereta motor dia.

Bila bawak transpot dia tu tak ingat dunia. Laju jer. Terbaru buat projek selut dengan menggunakan bedak. Maklumlah bedak banyak orang bagi hadiah tak guna sangat sebab terpengaruh dengan FB kata bedak talkum tak baik untuk kesihatan anak-anak.

Bila dah tak guna diorang pun buat projek selut. Tabur habis atas lantai. Sapu dengan tangan pastu bawak kereta motor atas bedak. Konon-konon 4x4 masuk hutan. Haha ko hado ?

Nak marah pun tak guna. Last-last kita yang mengalah sendiri. Haha layan sajalah kan ?

Biarlah mereka membesar sebagai seorang kanak-kanak. Ada masa je bagi tengok gajet. Kadang-kadang sedih jugak bila anak asyik mengadap henpon. 

Semoga adik dan abang menjadi anak-anak yang soleh untuk ummi dan abah. Untuk kami semua. Ummi sayang anak-anak ummi.

Ummi dan abah hanya menumpang rezekimu anak. Terima kasih untuk segalanya.

No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.