Tips Gempur Jerawat Habis-habisan

Tuesday, September 27, 2016

Sunyi blog Mak Jemah lately ni sebab tugasan hakiki melampaui batas. Tapi hari ni kuatkan semangat dan curi jugak masa nak share dengan u ols tentang Tips nak Gempur jerawat habis-habisan.

Mula-mula kena ada 2 set gojes ni tau. Feni paling suka sebab hot selling dan USP untuk Feni. 2 ni memang terlampau laris sampai tak cukup tangan.

2 Produk best ni bukan saja boleh buat suplemen malah boleh buat masker untuk wajah.

Caranya :
3 sudu ESP + 1 tablet Vitamin C. Hancurkan vitamin C dan campurkan dengan ESP. Bila dah sebati lumurkan dekat muka. Tunggu sehingga kering. Bila dah kering bilas dengan air bersih lap muka dengan tuala bersih. Rasanya wow segar dan nyaman sekali. 

Mudah kan ? Tak percaya ! Boleh try sendiri. Ini yang Feni dah cuba buat tau. Hasilnya kulit muka gebu gebas. 

Amalkan makan vitamin C 2 biji setiap hari dan minum ESP 3 sudu sehari untuk kesihatan dalaman dan memulihkan kulit. Vitamin C boleh mengecutkan jerawat dan mengurangkan jeragat. ESP pula sumber protein. Protein sangat penting untuk menghasilkan sel-sel kulit baru yang lebih sihat dan cantik.

Hihi. Jadi kalau rasa nak cuba tips gempur jerawat habis-habisan ni boleh kontek Feni tau.

Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: 01115672780
Email: feni8683@gmail.com


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.