BILA ABAH DAH KONVO !

Thursday, October 19, 2017

Hari bersejarah untuk my hubby bila dah konvo. Bersusah payah belajar. Korbankan masa hari minggu sebab nak pergi belajar. 

Konvo ni berlangsung di PICC Putrajaya. Kami pergi bila dah nak habis waktu. Tu pun pakai waze dan ikut jer signboard. Sampai juga akhirnya di PICC.

Kak belikan bunga sebagai ucapan tahniah untuk abah. Tak sangka abah dapat juga pakai topi segi 4 ni. Sebenarnya tahun 2015 lagi dah dapat tawaran sambung belajar. Itu dekat UITM Space tapi dia taknak sebab fikir anak-anak. Tahun lepas bila dapat offer, kami semua suruh dia sambung sebab peluang kan tak datang banyak kali. Buat pun bukan lama. Hanya hujung minggu.

Alhamdulillah berjaya jugak habiskan. Tahniah dan syukur alhamdulillah.







Kami ambil peluang untuk merakamkan kenangan sempena hari konvo abah ni. Abah dah pucat lesi sebab panas sangat tengah hari tu. Dia kata keluar makan kat luar.

Lepas je konvo ni kami terus ke Melaka sebab dah janji dengan adik beradik untuk berjalan ke sana.

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah.

Mak Jemah yang nak sambung belajar, alih-alih hubby yang dapat. Rezeki Allah nak bagi kan. Siapa kita nak pertikaikan rezeki yang Allah nak bagi. Apapun sentiasa bersyukur dengan nikmat yang Allah bagi dan sentiasa berusaha untuk menjadi hamba yang lebih baik.

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.