KEBAS TANGAN BERANSUR PULIH

Sunday, July 29, 2018
Semalam lepaa je update cerita pasal lenguh dan kebas bahu terus en husband datang ambil di pejabat. Balik rumah dan terus pergi klinik jumla doktor. Doktor suruh buat senaman dan kalau nak ambil suplemen. Dia suruh ambil yang banyak magnesium. Teringat Kak Feni tentang suplemen ostematrix masih banyak di rumah.

Ostematrix ni memang suplemen kalsium yang sangat-sangat membantu untuk mengatasi masalah lenguh. Balik rumah terus minta en husband urutkan. Mula-mula hanya sapu minyak panas. Lepas tu dia tanya nak abah buat yang guna duit syiling tu tak. Mula-mula takut jugak. Bila dah rasa sakit sangat memang dah tak kisah nak buat apa pun.

En husband pun buatlah gores-gores duit syiling dengan minyak di belakang badan. Mak aiii dia punya sakit, hanya tuhan je yang tahu. Kak Feni pulak jenis yang banyak keluar angin melalui sendawa. Memang rasa penat sangat bila banyak angin keluar.

Memang lepas ni kena cari tukang urut yang profesional untuk urut satu badan. Last memgurut masa nak raya lepas. Siap buat bekam kaki sebab sakit kaki. Ni bahu dan tangan pulak kena kebas-kebas. Nak tidur semalam terus telan ostematrix 2 biji dan juga ubat yang doktor klinik bagi.

Bangun pagi tadi alhamdulillah kebas-kebas dan lenguh makin lega. Mungkin ambil masa jugak kot. Di rumah suhu agak panas tak sama macam di pejabat yang sejuk penghawa dingin.

Risau juga kenapa kebas tangan. Doktor kata mungkin sebab tertindih masa tidur atau kurang kalsium dalam badan. Macam orang tengan mengandung. Sebab tu kena banyak buat senaman tangan dan minum susu atau ambil suplemen yang banyak magnesium.

Okey malam ni Kak Feni telan ostematrix lagi.  

2 comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.