TERASA KEBAS-KEBAS TANGAN PULAK HARI NI

Friday, July 27, 2018


Eh tetiba je rasa kebas-kebas tangan ni. Kedua-dua belah tangan pulak tu. Tak tahu kenapa kebas ni. Tengahari tadi dah telan sebiji ostematrix sebab orang kata boleh legakan lenguh-lenguh ni.

Mungkin cuaca hujan diluar dan suhu yang agak sejuk di dalam pejabat ni membuatkan tangan Kak Feni lagi teruk. Allahuakbar semoga semuanya baik-baik sahaja. Kak Feni taknak sakit. Kak Feni kena kuat untuk anak-anak.

Malam ni Kak Feni dah plan nak jumpa doktor tapi macam keadaan sekarang ni macam teruk je. Nak jumpa doktor di klinik dekat dengan pejabat ni pun dah tutup. Pukul 5.00 klinik tutup. Risau sungguh hati ni.

Tadi dah call en. suami suruh cepat sikit hari ni sebab Kak Feni nampak macam tak boleh tahan ni. Harapnya en suami dapatlah siapkan semua kerja dengan mudah. Memang niat nak jumpa doktor pun sebab kak feni nak mintak ubat selsema dengan batuk.

Bukan apa, Kak Feni ni taknak lah tak sihat lama-lama. Siapa nak uruskan anak-anak. Semua bergantung pada kita. Memanglah abahnya ada tapi anak-anak ni nak ummi juga. Kalau apa-apa nak ummi yang buat.

Harapnya tak ada apa yang teruk lah. Esok Kak Feni cuti hujung minggu. Alhamdulillah boleh rehat-rehat juga. Mungkin agak penat sampai selsema dan batuk. Esok memang kak feni nak rehat cukup-cukup di rumah. Buat kerja yang mampu je.

Semoga Kak Feni terus sihat dan kuat.

No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.