4 KEBAIKAN ESP YANG MESTI DIKETAHUI SEMPENA PROMOSI TAHUN BARU 2019

Tuesday, January 08, 2019
Tahun baru dan semangat baru. Ewah !

Walaupun dah 8 haribulan hari ni, Kak Feni masih bersemangat untuk buat sharing tentang KEBAIKAN ESP yang Kak Feni minum hari-hari ni.

1. ESP UNTUK KECANTIKAN


Ramai yang mengambil ESP untuk cantik mengakui sejak mengamalkan ESP, kulit menjadi lebih cantik dan gebu. Sumber protein dalam ESP memang sangat membantu dalam menganjalkan kulit. Ini secara tak langsung menjadikan kulit nampak segar dan cantik.

Rahsia untuk awt muda ialah dengan mengamalkan ESP hari-hari. Nak lagi cantik boleh add-on VITAMIN C dan VITAMIN E. Dalam SET CANTIK, memang sangat menekankan untuk cukupkan nutrisi kulit dengan pengambilan ESP secara konsisten.


2. ESP UNTUK KEHAMILAN


Semasa hamil, ramai ibu-ibu yang mengalami masalah alahan atau senang panggil "morning sickness". Bila kena alahan macam ni, selera makan tak ada, muntah-muntah dan letih untuk menjalani hari-hari yang mendatang. Pengambilan ESP sebagai sumber protein boleh membantu. Ia bukan sahaja membantu memberikan ibu tenaga, malah anak dalam kandungan juga boleh menyerap zat yang dimakan atau minum oleh ibunya.

Jangan tak tahu, ESP ini bukan hanya untuk ibu hamil malah untuk ibu dalam pantang dan menyusu juga boleh amalkan ESP setiap hari. Ia juga menjadi penggalak susu yang sangat bagus untuk ibu dan sangat berkhasiat untuk si manja.


3. ESP UNTUK OTOT


Pernah dengar tak ? Protein sangat membantu dalam membina otot sebab tu ramai ahli-ahli sukan yang bina badan itu ambil protein untuk bina dan kuatkan otot mereka supaya nampak lebih segak dan "sado". Kebanyakan protein yang diambil oleh ahli bina badan sangat mahal tapi tidak menjadi masalah kepada mereka kerana ingin mendapatkan bentuk badan yang diinginkan. Lepas ni boleh cuba pula ESP untuk mendapatkan badan idaman.


4. ESP UNTUK TENAGA


Yang ini memang tidak boleh dinafikan. Soya merupakan sumber protein penting untuk mencukupkan keperluan nutrisi harian. Bagi mereka yang selalu sibuk dan makan yang tidak menentu boleh simpan ESP sebagai hidangan segera yang menyihatkan serta mengelakkan masalah 



Jadi untuk yang berminat dapatkan ESP bulan ni, promosi beli 2 can dapat 5% diskaun dan 7 can pada harga 6 can. 


Hubungi Kak Feni untuk pesanan dan info lanjut.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

Atau


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.